top of page
  • תמונת הסופר/תבונה אדריכלים מעצבים בונה אדריכלים מעצבים

בניה עצמית – כן או לא

בעת ההחלטה על שינוי, בד"כ שיפור, מקום המגורים, עומדות בפנינו שתי אפשרויות עיקריות: האחת, לקנות בית מוכן (מקבלן או מיד שנייה) והאחרת לבנות בעצמנו את ביתנו. אין תשובה חד משמעית גורפת להכרעה בשאלה זו.

ישנם יתרונות וחסרונות לכל אחת מהאפשרויות וההכרעה נעוצה באופיים של בני הזוג, בהגדרת הצרכים ובלוח הזמנים העומד לרשותם. הדבר תלוי גם בתקציב ובתזרים המזומנים.

באגס – תכנון ועיצוב אדריכלי, תוכלו לקבל ייעוץ שיסייע בידכם לקבל ההחלטה הנכונה, תוך שאנו נפרוס בפניכם את היתרונות והחסרונות, הרלוונטיים לכם, של כל אחת מהאפשרויות.

כאשר תבחרו לקנות בית מוכן, נמליץ לכם באיזה בית לבחור מתוך המבחר שיעמוד בפניכם וכמובן נלווה אתכם בעיצובו והתאמתו לדרישותיכם ולתקציב שתייעדו לשם כך.

באם תבחרו לבנות את ביתכם בעצמכם, נסיע בידכם בבחירת המגרש המתאים לכם ביותר וכמובן נתכנן עבורכם את הבית, תכנון אדריכלי בשילוב עיצוב הפנים, תוך שאנו מלווים אתכם לאורך כל התהליך,

עד לכניסתכם לבית החדש.

משרדנו אגס - תכנון ועיצוב אדריכלי אנו רואים בכל לקוח הזדמנות ליצירה תכנונית מחודשת הכוללת נוחיות ופרקטיקה במרחב ומציעים את המקצועיות ואת היצירתיות שלנו בתכנון והעיצוב האדריכלי.

5 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page